tarjaa99

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Klippte lugg igår =)

Av Tarja Löfgren - 11 mars 2012 18:16

 Igår när jag vaknade klockan nio så klippte mamma min lugg.

Blev skit nöjd asså! Bild kommer senare!

Sen klockan elva så gick jag, mamma, Suphattra och Sarah och fikade på Café Oscar.

Sarah bara låg där i vagnen och inte gjorde nånting.

När vi hade fikat klart så gick vi på några klädbutiker och sen så gick vi hem.

Jag drog vagnen hela tiden för det var så himla roligt! Älskar att dra vagnar!

Men iallafall, igår kom jag och mamma hem från Suphattra skit sent så jag orkade inte logga in på datorn och blogga.

Vi kom hem så sent för att mammas kompisar hade kommit och hälsat på Sarah och de åkte hem först tio typ!

Så Suphattra körde hem oss först halv tolv.

När jag kom hem så gick jag och la mig på engång, orkade inte göra någonting.

Imorse när jag vaknade insåg jag att klockan hann bli skit mycket.

Klockan var tio när jag vaknade så jag bara hoppade upp i sängen och sprang ner för att äta frukost.

Sen typ tjugo över tio så blev jag klar och pappa körde mig till stallet.

När jag kom dit så gjorde jag allt innan klockan hann bli tolv och jag hann faktiskt i tid.

När klockan blev tolv så gick jag ut och hämtade in Ibiz och han var lugn som vanligt.

Men det som inte var rätt var att hans grimma var helt sönder.

Det var säkert hästen brevid honom som hade bitit i grimman och så hade han säkert slitit sig så då har den blivit sådär trasig som den nu var när jag tog in.

När vi kom in så tog jag och bytte grimma till honom och sen så tog jag av honom täcket.

Sen så gick jag till Kickan och satt på hennes täcke, sen så började jag gå ut med henne till hagen.

Ja, tiden gick och klockan hann bli mycket.

Jag hade ingenting att göra på stallet så jag började att gå hem.

När jag kom hem så satte jag mig framför datorn och började blogga.

Sen är jag har bloggat klart så ska jag nog spela lite roliga spel på spela.se.

Efter det så ska jag nog kolla mig omkring lite på datorn.

Men nu kommer en bild på mig hur jag ser ut med lugg!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tarja Löfgren - 21 mars 2012 21:11


Jag vet jag vet, bloggade inte igår för orkade inte, kom hem från stallet ganska sent och det. Men igår gjorde jag allt på stallet som jag brukar göra och det var roligt. Det roliga hände först idag, efter skolan så följde Ellinor med mig hem för...

Av Tarja Löfgren - 19 mars 2012 18:17


Efter skolan idag har min bästis Ellinor kommit hem till mig för vi skulle vara med varann. Idag tänkte jag först åka till Suphattra med orkade inte för jag och Ellinor hade kommit på massa roliga saker som vi skulle göra. När vi kom hem till mig...

Av Tarja Löfgren - 18 mars 2012 19:17

Haha, kom inte på någon rubrik till detta inlägg idag så skrev bara något. Idag har det varit en helt vanlig dag och det har bara varit stallet och myst. Inget har varit stressigt så allt har bara varit lugnt, kanske lite för lugnt till och med. ...

Av Tarja Löfgren - 17 mars 2012 19:43


Idag var jag och mamma och fikade på Café Oscar och det var skit gott! Sen så gick vi runt lite på stan och kollade på lite nya kläder men vi hittade inte någonting som vi ville ha. Efter ett tag så gick vi hem till Suphattra och hälsade på. Dä...

Av Tarja Löfgren - 16 mars 2012 15:52

Efter skolan gick jag till busshållsplatsen och väntade på bussen. Jag gick dit från skollunchen kvart i tolv för vi slutade då men bussen kom aldrig. Jag väntade där till klockan tolv men den kom aldrig så jag började att GÅ hem till Suphattra. ...

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards