tarjaa99

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Hade teori idag =)

Av Tarja Löfgren - 14 mars 2012 20:33

Igår efter skolan körde pappa mig till stallet så det gick snabbt.

Jag hann göra alla saker och det hela dan igår.

Ellinor skulle sova över hos mig från igår till idag och det gjorde hon.

Men det som blev lite fail var att Imad skulle hämta oss halv sju, fast vi var ju inte klara med precis allt då.

Vi ringde till Suphattra och sa att hon skulle hämta oss men hon kunde först åtta.

Ja, vi var då i stallet till klockan åtta med ingen kom.

Vi väntade ett tag till och äntligen kom hon och mamma och hämtade oss!

Vi hade väntat ända till kvart över åtta!

Ja, vi kom hem och duschade och sen så gick vi och la oss.

Orkade inte blogga för klockan hann bli så mycket och jag hann bli så trött.

På morgonen vaknade vi och gick till skolan.

Där gjorde vi allt och det gick hur bra som helst.

Idag efter skolan så körda pappa mig till stallet igen för orkade inte gå.

Och där gjorde jag allt som vanligt.

Klockan fyra skulle Pia rida Kickan så jag gjorde iordning henne.

Pia hade ridit ett tag men då fick hon ont i ryggen så hon ringde Anki (hennes kompis som också var i stallet) och sa att om hon kunde komma och rida Kickan istället för Pia.

Hon kunde det så det var bara bra.

Sen när hon hade ridit klart så fick jag skritta av henne och det gick bra.

Klockan gick och den hann bli kvart över sju.

Vi hade inte ridning den här veckan utan teori.

Det var skit tråkigt för det var skit lätta saker vi gick igenom, jo, hästens kroppsdelar.

Det var inte roligt men ja, det var ju bättre än ingenting.

Kvart över åtta kom Imad och hämtade mig.

Så just nu sitter jag här i mitt rum och bloggar medans jag sitter med droppandes hår, har liksom duschat innan jag började blogga.

Efter att jag har bloggat ska jag gå och sova och smsa med syrran.

Är skit trött asså!

Idag kommer det inte ut någon bild för orkar liskom inte hålla på ladda ner massa bilder och det nu.

Så det blir ingen bild idag för orkar liskom bara inte..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tarja Löfgren - 21 mars 2012 21:11


Jag vet jag vet, bloggade inte igår för orkade inte, kom hem från stallet ganska sent och det. Men igår gjorde jag allt på stallet som jag brukar göra och det var roligt. Det roliga hände först idag, efter skolan så följde Ellinor med mig hem för...

Av Tarja Löfgren - 19 mars 2012 18:17


Efter skolan idag har min bästis Ellinor kommit hem till mig för vi skulle vara med varann. Idag tänkte jag först åka till Suphattra med orkade inte för jag och Ellinor hade kommit på massa roliga saker som vi skulle göra. När vi kom hem till mig...

Av Tarja Löfgren - 18 mars 2012 19:17

Haha, kom inte på någon rubrik till detta inlägg idag så skrev bara något. Idag har det varit en helt vanlig dag och det har bara varit stallet och myst. Inget har varit stressigt så allt har bara varit lugnt, kanske lite för lugnt till och med. ...

Av Tarja Löfgren - 17 mars 2012 19:43


Idag var jag och mamma och fikade på Café Oscar och det var skit gott! Sen så gick vi runt lite på stan och kollade på lite nya kläder men vi hittade inte någonting som vi ville ha. Efter ett tag så gick vi hem till Suphattra och hälsade på. Dä...

Av Tarja Löfgren - 16 mars 2012 15:52

Efter skolan gick jag till busshållsplatsen och väntade på bussen. Jag gick dit från skollunchen kvart i tolv för vi slutade då men bussen kom aldrig. Jag väntade där till klockan tolv men den kom aldrig så jag började att GÅ hem till Suphattra. ...

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards