tarjaa99

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Tarja Löfgren - 15 mars 2012 19:03

Idag efter skolan så gick jag till busshållsplatsen och mötte Suphattra.

Jag skulle inte till stallet idag fasten jag skötte Ibiz och Kickan.

Men jag vet inte varför men ändå, det händer så ibland.

Ja, Suphattra hade gått med Sarah till skolan och det och vänta utanför.

Alltså hon gick dit med Sarah och hon låg ju i vagnen och det såklart.

Vi gick från skolan och det och sen in på stan en sväng.

Sen så började vi faktiskt att gå hem för det blev så kallt mitt i allt.

Men iallafall, när vi kom hem så började vi göra lite saker.

Sen för ett tag sen så började vi att baka chokladmuffins.

De kommer att bli skit smarriga asså!

Eller jag hoppas det iallafall..

Men ja, så just nu sitter alltså jag, Fifi, Suphattra och Sarah och kollar på tv.

Sen så ska vi njuta av våra chokladmuffins.

Idag blev det ett kort inlägg för orkar inte liksom göra så mycket längre.

Förut så gjorde jag liksom skit länge inlägg.

Men nu blir det inget mer och njut av våra muffins!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards