tarjaa99

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Tarja Löfgren - 5 mars 2012 17:19

När jag vaknade imorse så somnade jag om.

Det var för att jag vaknade klockan sju och det.

Jag somnade om till halv nio och sen så gick jag ner och åt frukost.

Sen kvart i gick jag till busshållsplatsen och väntade på bussen.

När bussen kom så hoppade jag upp och åka iväg till Suphattra.

När jag kom fram till de så gick jag in och började vara med Sarah.

Det var roligt och hon skrattade på.

Sen när jag hade varit där ett tag så tog jag och Suphattra och bytte blöja till henne.

Ändå när vi höll på så duschade vi henne i hennes lilla rosa badkar.

Vi satt inte på henne blöjan för hon skulle ju bada.

Hon var skit lugn när vi skulle bada henne men det är för att Sarah älskar att bada!

Sen när vi var klara med att klä på henne och det så somnade hon.

Medans hon somnade så skrev Suphattra en lista vad jag skulle köpa på Konsum.

Jag skulle liksom köpa lite saker och det så var tvungen att gå på engång.

När jag kom fram så köpte jag det jag skulle köpa och sen så gick jag hemåt.

När jag kom fram så gav jag påsen till Suphattra och det.

Sen har vi bara kollat på tv och chillat på soffan.

Vi har också hållt på med Sarah.

För typ en kvart sen så kom mamma och nu håller hon på med Sarah.

Sarah bara ligger i hennes famn och skrattar.

Eller ja, hon ler så mycket hon bara kan.

Men iallafall, Suphattra sa till mig idag när jag kom att Sarah hade sovit i hennes egna säng inatt.

Det gick bra och hon skrek bara en gång.

Suphattra hade fotat en bild så jag kommer att lägga ut den sen och visa hur söt hon är.

Idag är Sarah precis två veckor gammal.

Och tänk, en två veckors gammal Sarah kan redan ligga i sängen själv.!





Just nu sitter jag och bloggar medans mamma håller på med Sarah och Suphattra lagar mat.

När jag har bloggat klart så ska jag spela lite och hålla på med Sarah lite senare.

Imon kommer det ett inlägg ganska sent på kvällen men det är för att jag ska till stallet och sköta Ibiz och Kickan, som vanligt.

Men nu ska jag dra och göra andra saker!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards