tarjaa99

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Tarja Löfgren - 3 mars 2012 19:04

Idag på morgonen så var jag skit sur på elektroniken hos oss på övervåningen idag.!

Men det var för att elektroniken inte funkade på våran övervåning så det var helt mörkt och kallt.

Jag tänkte logga in på datorn och spela The Sims 3 Medeltiden men det gick inte för att det inte fanns någon elektronik i mitt rum och i de andra rummen som var på övervåningen.

Jag var tvungen att göra något annat så jag gick till andra rummet och väckte mamma.

När jag hade väckt henne så gick vi ner till köket och åt frukost.

Sen halv elva så började vi gå mot stan.

Vi skulle fika där och det så vi gick ganska snabbt.

När vi kom fram till stan så gick vi upp till Café Oscar och fikade.

Idag skulle jag bjuda mamma på fika så jag gjorde det.

Jag tog en budapest och vatten och mamma tog en mini baguette och en kopp kaffe.

Det var gott!

Sen när vi hade fikat klart så satt vi där typ i en halvtimme till och sen så gick vi och kollade på lite kläder.

Mamma hittade två jätte snygga byxor på Lindex så hon tog de.

Sen halv ett gick vi till Ica på stan och köpte två semlor till Suphattra, för hon brukar alltid vilja ha det när man kommer och hälsar på.

Sen när vi hade köpt semlorna så gick vi till Suphattra.

När vi kom fram så var Suphattra på toaletten och bytte blöja till lilla Sarah.

Hon bara låg där som en liten docka, hon är så himla söt!

Sen ända sen halv ett så har vi varit hos Suphattra och Sarah och varit med de och Fifi.

Det har varit skit roligt här och många skratt-tanter.

Iallafall, just nu sitter jag och tittar på tv.

Suphattra ligger på soffan och vilar medans mamma och Sarah sitter på soffan och myser.

Idag har jag burit Sarah flera gånger så jag måste bara göra om det hela, hela tiden.

Det är så roligt för hon är så liten och mjuk!

Men det är synd om Sarah för hon är täpp i näsan och har jätte svårt att andas.

Hon grinar flera gånger och hon kan inte sova.

Tycker så synd om henne.

Fast jag hoppas att hon blir bättre i näsan och mår bättre.

Men nu ska jag bära Sarah några minuter och sen så måste vi åka hem och göra massa saker hemma.

Imorgon ska jag till stallet på morgonen så ska blogga efter att ha kommit hem därifrån.

Ha det så bra och njut av min blogg!.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards