tarjaa99

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Tarja Löfgren - 9 mars 2012 16:00

Igår var jag skit sen till stallet men det var för att jag vaknade först halv tio!

Jag åt frukost och satt på mig kläderna, när jag hade ätit klart så gick jag till stallet.

När jag kom fram dit så var klockan redan tio så jag var tvungen att vara lite snabb så att jag skulle hinna göra allt jag brukar.

Jag hann med allt och klockan tolv tog jag in Ibiz och han var hur lugn som helst.

Jag tog av honom täcket och gick sen till Kickan och satt på hennes täcke.

Kvart över tolv börjde jag gå ut med henne och hon gick som en sköldpadda.

Fast vi kom ut och då blev hon piggare och gick mycket snabbare.

Sen så gjorde jag allt jag brukade och klockan åtta skulle Imad komma och hämta mig men han kom ganska sent, tjugo över åtta.

Men det var bra att han kom senare för då kunde jag kolla när Ibiz och red och det.

Men ja, när jag kom hem till Suphattra så orkade jag inte blogga.

Jag skulle liksom sova hos Suphattra från igår till idag för att jag inte ska till stallet på fredag och lördag.

Men iallafall, mitt på natten så skrek Sarah och jag hade somnat.

Jag vaknade men somnade om för annars skulle jag ju vara trött som en björn!

Ja, just nu sitter jag, Sarah och Suphattra och kollar på AFV (American Fun Videos), vi håller på dögarva!

Vi väntar samtidigt på mamma som snart kommer med buss till oss.

Men iallafall, idag kommer jag att vara med mamma, Sarah och Suphattra.

Vi kommer bara att vara med Sarah och chilla.

Men nu har mamma kommit så det blir inget mer..


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards