tarjaa99

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Tarja Löfgren - 16 mars 2012 15:52

Efter skolan gick jag till busshållsplatsen och väntade på bussen.

Jag gick dit från skollunchen kvart i tolv för vi slutade då men bussen kom aldrig.

Jag väntade där till klockan tolv men den kom aldrig så jag började att GÅ hem till Suphattra.

Det tog typ tjugo minuter att gå till henne och det var tur att det inte tog så länge för det var skit kallt!

När jag kom fram till Suphattra så började jag att bära Sarah och göra massa andra roliga saker.

Sen när Sarah hade somnat höll jag på med Fifi och hon bara lekte och lekte på.

Men iallafall, för typ en halvtimma sen så blev jag och Suphattra lite sugen på något med glass så vi åt vaniljglass med stora maränger, chokladsås som sen efter några sekunder blir hårt och polkaströssel.

Det blev skit gott asså, fotade en bild innan jag skulle äta den också.

För måste liksom lägga ut det här på bloggen också.

Ja, just nu sitter jag och bloggar och Suphattra och Sarah går runt för att Sarah håller på att grina hela tiden annars.

För ett tag sen så åt jag upp min glass och det men nu är jag sugen på hamburgare eller pizza.

Men ja, jag får väl klara mig tills det blir mat.

Idag ska jag bara vara hemma hos Suphattra och sitta framför datorn och leka med Sarah och Fifi.

Nu ska jag spela på spela.se så det blir inte så mycket mer..


   



Hittade en gullig bild på Sarah också så jag la ut den.

Kom ihåg, TRYCK på bilderna om ni vill att de ska bli större.

För det är ju mycket lättare att se då..  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards