tarjaa99

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Tarja Löfgren - 16 januari 2012 21:31

Idag har det varit en ganska lugn och rolig dag i skolan.

På morgonen när jag skulle gå till busshållsplatsen så följde Suphattra med.

När bussen kom så hoppade jag på och Suphattra gick tillbaka hem.

Jag gick och satt mig medans bussen rullade fram.

Vi hämtade upp några andra och mitt i allt så kom en tjej och satt brevid mig.

Den tjejen kände jag, och det var Leona. Vi pratade så mycket att det var dags för mig att hoppa av vid sjukhuset.

Om jag inte skulle ha märkt att vi var framme kanske jag hade rullat till en helt annan plats.

Sen när jag kom in i skolan så hann jag sätta mig på bänken i ungefär en kvart innan vi började.

Sen så hade vi lektionerna och allt vi alltid bruka ha.

Men sen när vi slutade så kom Suphattra och hämtade mig med bilen.

Efter att hon hade hämtat mig åkte vi till hennes kompis.

Suphattra sa att vi skulle vara där ett litet tag, fast det blev från klockan tre till klockan nio.

Det var inte så lite utan ganska mycket faktiskt.

Nu sitter jag och bloggar samtidigt som jag äter en cupcake och ska alldeles strax gå och sova.

Tänkte lägga ut några bilder på mig själv och sen tror jag att jag går och sover, orkar inte vara uppe snart.


                       

Jag                                          Jag                                       Jag                 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards