tarjaa99

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Tarja Löfgren - 26 januari 2012 21:04

Idag åkte jag buss med Leona till skolan.

Jag hoppade av vid sjukhuset och Leona kom nog lite fel, för hon kom ända ner till LKAB fast hon skulle hoppa av vid Annis.

Men det var typ för att busschauffören stannade inte när hon skulle hoppa av.

Men det var ju tur att hon kom till skolan, fast bara en halvtimme sen.

Men iallafall, efter skolan idag så åkte jag till stallet och där har jag skötit Ibiz och Kickan.

Det var roligt, fast idag var det lite stressigare för vi slutar fem över tre.

Sen när jag kom hem från stallet så duschade jag och nu sitter jag och bloggar.

Sen ska jag nog gå och äta lite pyttipanna.

Suphattra håller på att laga det, mums!

Efter det kanske vi ska tävla i Mahjong Titans.

Vi har ju liksom två datorer, jag vinner alltid!

Men nu ska jag dra och käka, hejdå!


  

Jag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards