tarjaa99

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Tarja Löfgren - 22 januari 2012 14:52

Jag och Suphattra har bara varit hemma och chillat idag.

Eller vi har liksom inte chillat utan vi har faktiskt storstädat.

Det var ganska roligt för Suphattra har ju beställt lite saker och de har redan kommit.

Bilderna kommer sen!

Suphattra håller på att laga lite mat och jag bloggar, såklart.

Sen när vi är klar kanske vi ska ta en promenad till Konsum.

Där måste vi köpa lite socker, för när vi bakde igår så använde vi upp allt.

Jag tror att det blir ett till inlägg ikväll, bara om jag orkar och om jag har något att blogga om.

Ibland har jag liksom inte det. Om ni har något tips om vad jag kan blogga om så skriv en kommentar eller en fråga.

Om ingen har något förslag så bloggar jag imorgon efter skolan, om jag inte kommer på något själv förstås.

Men tror faktiskt att jag kommer att hitta på någonting, för jag och Suphattra skulle ju till Konsum och köpa lite socker och sen komma hem och lämna den.

Sen tänkte vi gå en liten promenad för det är inte så kallt ute.

Men nu kommer iallafall bilderna på sakerna Suphattra har beställt.


            

Skötsbordet                                 Lampor     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards