tarjaa99

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Tarja Löfgren - 18 januari 2012 21:06

 Efter skolan idag så åkte jag också till stallet.

Där gjorde jag allt som vanligt och det var roligt.

Sen kvart över sju så ledde jag en tjej som skulle rida Tjorven.

Tjorven bet mig på armen och sen nästan i rumpan, men jag slog till honom med grimmskaftet, först då slutade han!

Men annars har allt gått bra. En ridlärare kom fram till mig och sa att jag skulle börja rida på ridkurs nästa vecka på onsdag kvart över sju, jag som har stått i kö för att få börja rida.

Det kommer ju att bli skit roligt att rida varje vecka.

Men iallafall, just nu sitter jag och äter en cupcake och bloggar samtidigt.

Suphattra ligger och läser en twilight bok. Den boken är asbra ska jag säga!

Idag blir det inga bilder för har inte några nya för har inte fotat några.

Men imorgon kommer det lite bilder åtminstone.

Men nu ska jag läsa en bok som heter Sms från Soppero.

Den är bra, sen när jag har läst några sidor ska jag spela lite på mobilen.

Sen sova så jag orkar upp imorgon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards