tarjaa99

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Tarja Löfgren - 20 januari 2012 17:28

Efter skolan har jag och Suphattra varit på stan och köpt lite saker + fikat.

Vi var först på Guldfynd och köpte en present till min kompis Alva som ska ha kalas nästa lördag.

Den presenten är jättefin!

När vi var klar med det gick vi till några klädbutiker och köpte lite kläder.

Jag fick två tröjor och några underkläder.

Tröjorna är jättefina, tycker jag iallafall.

Sen när vi var klar så gick vi till Café Oscar och fikade.

Jag och Suphattra tog varsin budapest och delade på en cola. Mums filibabba!

Har fotat den så bilden kommer!

När vi var klara så åkte vi till Ica på stan och handlade lite mat och hämtade två stora paket.

När vi kom hem så öppnade vi det minsta paketet som var lättast och där inne var det ett staket så att inte Fifi kommer in i sovrummet när bebisen är där.

Just nu sitter jag här och är runt som en boll och bloggar.

Har liksom ätit tacos precis. Det var gott!

Tänkte lägga ut alla mina bilder på mina kläder som jag fick idag.

Eller ja, det är ju bara två tröjor så..


           

Katt tröjan                            Vanliga tröjan 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards