tarjaa99

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Tarja Löfgren - 23 januari 2012 18:50

Äntligen har vi målat klart våra naglar och ätit.

Vi har ätit våfflor med mycket, mycket grädde och hallonsylt. Mums filibabba!

Vi gjorde egen smet så det blev dubbelt så mycket godare än de man köper.

Vill ha mer men orkar inte proppa in mig mer.

Hela jag blir ju snart en våffla!

Bilderna kommer i slutet av inlägget som det alltid brukar göra.

Men innan vi åt så målade Suphattra mina naglar, de blev skit snygga!

Är nöjd, fast det inte är jag som har gjort de.

Hon har ritat på de, och det är ganska svårt!, (för mig).

Hon har typ ritat en jordgubbe med vita prickar och en grön såndär sak högst upp.

Ni kan få se på bilden sen, det är liksom lite svårt att berätta när man inte vet vad det heter liksom.


               

Jag                            Jag                              Nagel                          Våfflan          

Av Tarja Löfgren - 23 januari 2012 17:55

Huh, idag i skolan gick allt bra som vanligt.

Men när vi hade slutat skolan så skulle jag gå till busshållsplatsen och vänta på bussen.

Det kommer flera bussar och ingen av de skulle jag hoppa på.

Men sen kom det en buss som det stog 501 Jukkasjärvi på och jag tänkte att det kan ju inte var min buss.

Direkt efter den bussen så kom min buss, och på den bussen står det Porfyren via LKAB.

Så om ni åker buss där vid tre tiden så kanske ni träffar mig.

Men iallafall, jag och Suphattra har spelat wii men nu tar vi en vilopaus.

Nu ska jag och Suphattra måla naglarna, sen ska vi äta.

Det kommer ingen bild på detta inlägg men det kommer på nästa inlägg så kom in och kika igen senare på kvällen.

Vi hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards