tarjaa99

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Tarja Löfgren - 19 januari 2012 21:16

Idag har det varit en helt vanlig torsdag, när vi slutade så åkte jag direkt till stallet när jag hade bytit om.

Där gjorde jag allt som jag brukar göra men idag var det stressigare.

En halvtimme innan jag skulle hem från stallet så gav jag morötter och knäckebröd till Ibiz och morötter till Kickan.

När jag skulle ge morötterna så passade jag på att lära honom att buga, och det gick!

Så han har lärt sig det nu, fast han måste träna på det lite till.

Till Kickan gjorde jag samma sak fast det har hon lärt sig för länge sen.

Men sen när jag kom hem därifrån så duschade jag, sen åt jag och Suphattra en semla medans vi tränade på min engelska-läxa.

Sen när jag har bloggat klart så ska jag fortsätta läsa Sms från Soppero.

Jag skrev igår på förra inlägget att jag skulle ladda ner några bilder och det är bilder när jag hoppar Happy Girl och Isadora. Det är min bästis hästar.


                              

     Hopp med Isadora                                  Hopp med Happy Girl     



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards