tarjaa99

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Tarja Löfgren - 21 januari 2012 20:49

När jag och Suphattra var på stan så köpte vi kläder och fikade på Café Oscar.

Vi köpte kläder som jag ska ha till Alvas kalas nästa lördag + en annan tröja.

Vi var sen och fikade på stan och vi tog varsin kladdkaka, sen tog jag en chokladboll. Fotade tyvärr ingen av de, glömde bort att göra det.

Men sen när jag och Suphattra hade kommit hem från stan så kom Ice på besök.

Ice är en tjej som jag känner liksom.

Först när hon kom så bakde vi chokladmuffins och cupcakes.

Det var roligt, fast vi har gjort det flera gånger.

Sen åt vi varsin cupcakes, det var gott!

Men sen så ville jag och Ice åka skridskor, så vi gjorde det.

Jag och Ice åkte men inte Suphattra, (för hennes mage).

Det var faktiskt ganska roligt, höll på att göra piruetter hela tiden. Det var så roligt.

Men sen när vi kom hem så åt vi tacos, igen.

Det var mumsit, sen gick vi och spelade SingIt på wii och det gör vi fortfarande.

Ice sitter och mumlar lite för hon valde en låt som hon liksom inte kan.

Hon låter så rolig, sjunger med henne för jag tycker att den är så lätt.

Jag var så less på de kläderna jag hade på mig så jag gick och bytte till min onepiece, har liksom fortfarande på den, för den är så himla skön asså!

Men just nu sitter ju jag såklart och bloggar och Ice ska snart hem. Tråkigt!

Ska hitta på något roligt att göra när hon har åkt. Kanske....... Nej, jag vet inte.

Men nu kommer iallafall bilderna på mina kläder som vi köpte idag.


            

      Min nya klänning                        Min korta kofta, typ     

Av Tarja Löfgren - 21 januari 2012 11:01

Idag blev det en lite tidigare bloggning så det kommer ett till på kvällen.

Det är bara jag och Fifi vaken medans Suphattra och hennes kille Imad sover.

Fifi ligger brevid mig och nosar på tangentbordet medans jag håller på att blogga.

Idag tänkte jag och Suphattra åka till stan och fika och gå och kolla på lite kläder.

Äntligen har syrran vaknat!

Men nu ska vi gå och äta lite frukost och sen kanske det blir lite wii eller något.

Ni får läsa min blogg senare idag, då har jag mer att blogga om.


                        

Fifi                                                Fifi                                       Fifi       


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards