tarjaa99

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Har varit vaken själv med Fifi =)

Av Tarja Löfgren - 29 januari 2012 10:39

Ja, ända sen halv tio så har bara jag och Fifi varit vaken.

När jag vaknade halv tio så låg jag i sängen och höll på med mobilen.

Sen tjugo i så klev jag upp och satte mig framför datorn och spelade lite på moviestarplanet.

Samtidigt så slog jag på tv:n och kollade där.

Det fanns bara barnkanalen att kolla på så jag gjorde det.

Eller jag kollade typ inte men jag slog på den, för annars blir det så långtråkigt.

Sen har jag bara suttit och kollat på datorn och tv:n och samtidigt ätit en cupcake.

Direkt jag hämtade en cupcake och tänkte äta den så kom Fifi och satt sig brevid mig.

Jag klappade henne och det men hon ville inte det, utan hon ville nosa på cupcaken men det fick hon inte.

Men iallafall, för typ fem minuter sen vaknade Suphattra och nu lagar hon lite frukost.

Äntligen är det en till som är vaken, för då kanske vi kan spela wii när vi har ätit klart.

För man kan liksom inte spela med Fifi.

Hon fattar säkert ingenting då.

Men idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, kanske ta en promenad eller något.

Det får vi se, för det har vi inte planerat ännu.

Tänkte lägga ut nån bild men jag vet inte vilken, kanske en bild från facebook så att jag slipper ladda ner den från mobilen.

Just ja, nu kom jag på en sak, nästa lördag kommer min mamma hem från Thailand.

Det kommer att bli roligt att träffa henne.

Har liksom inte träffat henne på tre veckor typ.

Men nu kommer bilden, sen ska jag gå och käka lite frukost!


Ni är de bästa!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tarja Löfgren - 21 mars 2012 21:11


Jag vet jag vet, bloggade inte igår för orkade inte, kom hem från stallet ganska sent och det. Men igår gjorde jag allt på stallet som jag brukar göra och det var roligt. Det roliga hände först idag, efter skolan så följde Ellinor med mig hem för...

Av Tarja Löfgren - 19 mars 2012 18:17


Efter skolan idag har min bästis Ellinor kommit hem till mig för vi skulle vara med varann. Idag tänkte jag först åka till Suphattra med orkade inte för jag och Ellinor hade kommit på massa roliga saker som vi skulle göra. När vi kom hem till mig...

Av Tarja Löfgren - 18 mars 2012 19:17

Haha, kom inte på någon rubrik till detta inlägg idag så skrev bara något. Idag har det varit en helt vanlig dag och det har bara varit stallet och myst. Inget har varit stressigt så allt har bara varit lugnt, kanske lite för lugnt till och med. ...

Av Tarja Löfgren - 17 mars 2012 19:43


Idag var jag och mamma och fikade på Café Oscar och det var skit gott! Sen så gick vi runt lite på stan och kollade på lite nya kläder men vi hittade inte någonting som vi ville ha. Efter ett tag så gick vi hem till Suphattra och hälsade på. Dä...

Av Tarja Löfgren - 16 mars 2012 15:52

Efter skolan gick jag till busshållsplatsen och väntade på bussen. Jag gick dit från skollunchen kvart i tolv för vi slutade då men bussen kom aldrig. Jag väntade där till klockan tolv men den kom aldrig så jag började att GÅ hem till Suphattra. ...

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards