tarjaa99

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Tarja Löfgren - 3 februari 2012 13:52

Efter skolan idag så var jag med min bästis Ellinor.

Suphattra hämtade oss klockan tolv från skolan för vi slutade då.

Sen åkte vi till Inter Sport och kollade om det fanns svarta mjukis byxor.

Fast där fanns det inte så vi åkte till Team Sportia och där fanns det.

Vi köpte varsin svart mjukis byxa.

Sen åkte vi hem och spelade wii.

Just nu sitter jag och Ellinor och kollar på tv.

Jag bloggar också, Suphattra har åkt till hennes kompis och kommer hem snart.

Men iallafall, idag klockan sju så ska vi gå och sova över hos Anna och Amanda.

Men det är för att de har en tjejkväll typ och det.

Men idag så blir det inte nåmer bloggandes, utan bara detta inlägg.

Men jag och Ellinor sitter och äter varsin cupcake och morotskaka.

Det är mumsigt!


Gammal bild 

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards