tarjaa99

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Tarja Löfgren - 6 februari 2012 19:19

Idag på morgonen vaknade jag och Ellinor kvart i sju och åt frukost.

Sen så gjorde vi lite saker och sen tjugo i åtta så gick vi till skolan.

Sen när vi började så hade vi lektion.

Lektionen innan lunch var det absolut inte en rolig lektion!

För vi hade no och då pratade vi om saker som inte var roligt!

Det var så pinsamt när hon pratade om det, och så var det snuskigt!

Det var sexuallitet och det och vi i klassen tyckte att det var snuskigt att prata om det.

Men det var tur att vi hade halv klass, det skulle vara pinsamt att prata det med killarna också.

Men iallafall, sen efter lunch hade vi en lektion och det var slöjd.

Tjejerna hade trä-slöjd och killarna hade sy-slöjd.

Det var roligt, på slöjden hann jag göra ett Ibiz halsband.

Den var ganska fin, tyckte jag iallafall.

Vi hade massor av lektioner idag men jag berättar bara om två för de andra var inte så roliga.

Sen när jag kom hem så slog jag på datorn och spelade The Sims 3 Medeltiden.

Det var roligt, mamma kom hem från jobbet klockan tre idag, för hon slutade då.

Så vi gick till Suphattra och hälsade på.

Just nu sitter jag, mamma och Suphattra och kollar på en thai film, den är skit bra!

Den är både spännande och bra.

Men iallafall, när vi kollade på filmen ett tag så orkade jag inte se den så jag tog fram dator och bloggade.

Så just nu sitter alltså jag och bloggar, fast jag kollar lite på filmen med mamma och Suphattra.

Ändå när jag är hos Suphattra så ska jag nog fota lite och lägga ut bilderna jag har tänkt att göra.

Om jag minns alla så var det bilder från Anna och Amandas party, bild på mamma, och sen på mitt halsband som jag har gjort på trä-slöjden idag.

Sen blir det IKKE mera bilder på detta inlägg.

Sen när jag har bloggat klart så ska jag fortsätta kolla på filmen med mamma och Suphattra.

Sen tjugo i åtta eller tjugo i nio ska vi åka buss hem.

Men det är för att Suphattras bil inte funkar, det är för att det är för kallt.

Men nu kommer bilderna och sen se filmen, IGEN!!


         

                          Mamma                     Mums                              Dricka                         Ibiz halsband                   

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards