tarjaa99

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Tarja Löfgren - 9 februari 2012 20:33

Idag på morgonen vaknade jag och Ellinor halv sju och gick sen ner och åt frukost.

Vi åt yoghurt med flingor, oboy och macka.

Det var gott, tyckte jag iallafall.

Sen när klockan hann bli halv åtta satt vi på oss kläderna.

Typ tjugo i åtta så började vi gå till skolan.

Sen när vi kom dit så satt vi och väntade tills vi skulle börja.

Klockan åtta började vi och vi hade lektion.

Tiden gick och det var dags för nästa lektion.

Det var då dags att ha no.

På no:n hade vi läxförhör i kemi.

Det var lätt men de sista frågerna var ganska svåra.

Glömde nästan att säga en sak som inte var så roligt och som hände idag på lunch rasten.

En kille i min klass heter Hampus och han bröt revbenet i ryggen

Aj aj, det borde ha gjort skit ont!

Jag vet inte hur han har lyckats med det men han sprang in i dörren och ryggen knäcktes.

Stackarn, han kommer inte till skolan på flera veckor så det borde bli bättre i ryggen..

Men iallafall, näst sista lektionen var inte roligt!

För för nån dag sen så pratade vi om sexuallitet och det var ju inte roligt, för det var både snuskigt och tråkigt!

Marita sa att vi skulle komma om det på våran smartboard, men ingen ville det + att det inte gick.

Det var tur det, som om att man skulle vilja se det!

Men iallafall, efter skolan idag så har jag åkt till stallet.

Där har jag gjort allt som vanligt, skötit Ibiz och Kickan.

Har gjort allt och helt plötsligt var klockan kvart i åtta!

Tiden går snabbt när man har roligt!

Men iallafall, kvart i åtta gjorde jag iordning Ibiz till en tjej som skulle rida honom.

Sen så klockan åtta så gick han på ridning och jag åkte hem, såklart.

Sen när jag kom hem så sprang jag ner till duschen och duschade.

När jag blev klar så kom jag upp och bloggade.

Måste blogga, annars inga läsare!

När jag har bloggat klart vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Kanske sitta och rita? JA!

Vet inte vad jag ska lägga ut för bild idag, så får ta en bild på mig..


Jag 

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards