tarjaa99

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Tarja Löfgren - 21 februari 2012 08:42

Vaknade för två timmar sen av att solen bara lyste in i mitt rum och på mig.

Det var varmt och skönt att få solen på sig men jag drömde precis en bra dröm.

Jag drömde att jag red Ibiz och att han var min.

Jag släppte det och gick ner till mamma, tack vare solen!

Hon skulle precis till jobbet så hon fick en kram innan hon gick.

Jag gick ner och hämtade ett äpple och åt det medans jag var inne på facebook.

Sen när jag hade ätit upp äpplet så slängde jag äppelskruttet och kollade sen på en bild som min lilla kusin var med på.

Suphattra skickade liksom en bild på henne och hon var så himla, himla söt!

Jag lägger upp bilden på henne sen i slutet av inlägget.

Men iallafall, idag så börjar vi skolan halv elva så man kan ju liksom bara vara hemma och chilla.

Men det är för att lärarna ska på någon utbildning och det så då börjar vi lite senare.

Det är så skönt att man slipper vakna så tidigt och börja stressa till skolan.

Eller ja, jag vaknade faktiskt sju och det brukar jag ju alltid göra när det är skoldag.

Det känns som om att vi har en ledig dag idag fast att det inte är det!

Vi borde vara lediga från skolan hela livet!

Imorse tänkte jag gå till stallet och det men jag orkade inte så gjorde inte det.

Just nu sitter jag här med en risifrutti och en kopp oboy.

Mums, vad gott!

Idag så ska jag efter skolan till stallet och sen så ska jag nog blogga klockan åtta när jag kommer hem därifrån.

Då blir det ett långt inlägg men ska försöka att inte skriva så mycket.

Eller ja, jag har ju typ aldrig skrivit ett kort inlägg, för det blir bara längre och längre inlägg.

Men det är för att det är så svårt att sluta skriva!

Iallafall, när jag har ätit upp min risifrutti och dryckit upp min oboy ska jag logga in på moviestarplanet och spela lite.

Sen så ska jag nog logga in på facebook och kolla på min söta lilla kusin.

Alltså jag tycker att jag har tur som får vara moster till en sån liten sötis.

Men nu blir det inte MERA utan nu blir det SLUT!

Ska börja gå till skolan om en timme och trettio minuter.

Vi ses och njut av bilden på min lilla söta kusin.


 

Min kusin


P.S Om ni vill att bilderna ska bli större så trycker ni bara på de!

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards