tarjaa99

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Tarja Löfgren - 23 februari 2012 12:28

Imorse när jag vaknade var jag skit yr och varm!

Jag sa till mamma och hon ringde till skolan och sa att jag var sjuk.

Eller ja, jag var typ inte sjuk men det kändes som det så gick inte till skolan.

Har inte haft så mycket att göra idag så det har varit världens tråkigaste dag.

Eller har faktiskt gjort lite roliga saker.

Varit inne på datorn och spelat The Sims 3 Medeltiden och kollat på tv och legat i sängen och smsat.

När jag stog i fönstret och kollade ut så gick det massa barn överallt.

Det är så tråkigt att bara sitta i fönstret och kolla när alla har roligt medans man själv måste ligga i sängen och vara inomhus hela tiden.

Tror att jag kommer till skolan imon för när jag hade varit vaken ett tag så kändes det faktiskt bra.

Men det var när jag gick ner och hämtade lite friskluft och det brukar bli lite bättre då.

Om jag kommer till skolan imon så kan jag inte vara med på gympan för då kanske det blir värre.

Ja, just nu sitter jag här och har jätte, jätte tråkigt!

Jag som sköter Ibiz och Kickan idag men kan ju inte gå dit.

Det känns inte bra!

Men iallafall, nu känns det skit bra.

På morgonen där vid elva tiden gick jag ut och hämtade posten och jag kändes helt frisk asså.

Sen när jag kom in så gick allt över typ.

Men nu ska jag vara inne lite på facebook och sen så ska jag nog vila lite.

Vi ses!


  

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards