tarjaa99

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Tarja Löfgren - 13 februari 2012 18:54

Idag efter skolan så åkte jag hem till Suphattra med buss.

När jag skulle hoppa på bussen så var det en gammal tant som hoppade av och jag hoppade på.

Jag trodde först att det var fel buss när jag hade åkt ett tag.

För alltid när jag åker buss är det alltid någon som sitter lite längre bak.

Det var liksom INGEN som satt på bussen.

Det kändes lite läskigt först men sen så åkte vi så det hoppade på massa folk.

Sen typ fem minuter efter det så åkte vi till buss-stationen och hämtade upp några.

Eller ja, det var inte några utan bara en.

Det var Suphattra!

Hon hade skrivit till mig på dagen att hon skulle vänta på buss-stationen och det gjorde hon faktiskt.

Sen när hon hoppade på bussen så åkte vi hem, eller vi hoppade faktiskt av vid Konsum.

Men det var för att vi skulle köpa lite mat och det.

Efter att vi hade handlat så gick vi hem.

När vi hade kommit hem så lagade vi lite mat och sen så kom mamma.

Imad hade hämtat henne på jobbet så hon kom ju såklart.

Sen när vi tre hade ätit klart så åkte vi runt lite grann.

Men iallafall, just nu sitter jag och bloggar och mamma sitter brevid mig och kollar ''Vem vet mest''.

Sen när jag har bloggat klart så ska jag träna på våran läxa som är till imon.

Det var typ någon so-läxa om länder.

Vi ska kunna både länderna och huvudstäderna.

Tänk, imon är det alla hjärtans dag!

Men nu blir det inte nåmer hjärtan och sånt utan nu kommer det en bild!


  

        Länderna                    Länderna, huvudstäderna 

    

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards