tarjaa99

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Tarja Löfgren - 12 februari 2012 15:31

 Efter att Amanda åkte hem igår typ där vid sju så spelade jag The Sims 3 Medeltiden.

Jag spelade typ det i en timme och sen ringde Suphattra.

Hon undrade om jag ville komma hem till henne.

Mamma var ju också där så jag åkte dit.

Vi kollade på en thai film flera timmar och sen typ där vid elva körde Suphattra hem oss.

När vi kom hem gick iallafall jag och la mig.

Höll typ på att somna hos Suphattra.

Men iallafall, idag på morgonen så har jag ätit marknadsbröd och sen typ nio gick jag upp och väckte mamma.

Hon sov och ville inte gå upp men sen när jag sa att vi kunde kolla på den dära thai filmen på datorn så hoppade hon bra upp.

Ni ska bara veta hur beroende hon är i den filmen.

Igår hos Suphattra kollade vi den filmen i flera timmar och idag så kollade vi också några timmar.

Eller ja, det var inte några timmar precis utan det var faktiskt sex timmar och tio minuter!

Det kallar jag rekord på att titta film!

Men det är ju klart, om man gillar den filmen måste man väl få se den.

Innan jag skulle blogga sa jag till henne att nu är det min tid att blogga.

Hon ville bara fortsätta se den så det fick hon göra.

Sen när hon fick se de i typ tio minuter så blev hon trött så hon gick och vilade på min säng.

Jag och mamma har nog bara suttit framför datorn och kollat film.

Men sen när jag har bloggat klart så ska jag ut och leka lite.

Måste ju liksom få i mig lite friskluft.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska lägga ut för bild så lägger nog ut lite bilder från igår.

Alltså innan Suphattra hämtade mig igår gick jag ut och fotade några bilder på lite snö.

Det får bli bilden för idag!


Snö, snö

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards