tarjaa99

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Tarja Löfgren - 11 februari 2012 16:53

Igår när jag var hos Suphattra så sovde jag inte över.

Hon körde hem mig där vid åtta, nio tiden.

Sen när jag kom hem så åt jag en bulle som Suphattra packade med.

Efter det så gick jag till mitt rum och spelade The Sims 3 Medeltiden.

Typ klockan elva så gick jag och la mig.

Orkade liksom inte vara vaken nåmer.

Men iallafall, idag på morgonen så smsade jag med Amanda och Suphattra.

Sen halv tolv kom Amanda till mig och skulle följa med till marknaden.

Suphattra hämtade mig, mamma och Amanda typ tolv och sen åkte vi till stan.

Vi tänkte fika på Café Oscar men det var fullt så vi gick ner till gamla Café Safari.

Där fanns det plats så vi satte oss där.

Sen gick vi ner och köpte vad vi ville ha.

Jag tog en choklad tårtbit, en chokladboll och en cola.

Amanda tog en morotskaka och en cola.

Mamma och Suphattra tog varsin kopp te och varsin älgsköttsbaguette.

Men de delade den i mitten så jag fick mammas halva och Amanda fick Suphattras halva.

Det var skit götti götti!

Jag fotade vad vi åt och bilder kommer sen!

Sen när vi var klara så åkte vi till marknaden.

Där köpte vi lite saker, mer än igår iallafall.

Jag köpte marknadskolor, bröd och drömbullen med kokos på.

Suphattra köpte samma sak!

När vi hade varit där i typ en timme så skjutsade Suphattra hem mig och Amanda.

Mamma följde med Suphattra och hon kommer hem sen.

Men iallafall, just nu så sitter jag och Amanda och bloggar.

Eller det är ju jag som bloggar medans Amanda läser vad jag skriver.

Sen när jag är klar med att blogga kanske Amanda ska blogga, bara kanske!

Hon ska inte sova hos mig idag, hon skulle typ hem sju eller vad det nu var.

Sen när både jag och Amanda har bloggat klart så har vi inget att göra.

Sen när Amanda har gått hem typ där vid sju så ska jag fortsätta spela The Sims 3 Medeltiden.

Den gör mig sims-galen!

Men nu tror jag att jag ska lägga upp bilderna och sen så kanske Amanda ska blogga.


     

       Chokladkaka och chokladboll             Morotskaka                  Älgköttsbaguette             



     

           Drömbullen med kokos                Marknadskolor                   Marknadsbröd            

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 12 år som heter Tarja Löfgren och bor i Kiruna, Sweden.
Jag älskar hästar, hundar, katter och marsvin.
Här på min blogg för ni läsare följa mitt stora liv!
Jag hoppas ni tycker att min blogg är bra.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards